Søg i min blog

tirsdag den 8. november 2011

Strøtanker

Dem har jeg virkelig overload af for tiden. Strøtanker, altså.
I det ene øjeblik tænker jeg "det skal jeg huske", "det var smart" eller "hmm, det var klogt" (fortsæt selv), for i det næste øjeblik at være fuldstændig lost.

Min egen forklaring på dette grove irriterende (ja, jeg er jyde med kæmpestort J) problem er... tada: jeg har simpelthen gang i lidt for meget for tiden. Jeg har et arbejde, der på kontrakten siger 10 timer om ugen (men i virkeligheden burde hedde 15-20 timer), et kandidatstudie, en sød kæreste, noget træning (der desværre gerne vil vedligeholdes, og som jeg desværre er nødsaget til at vedligeholde) og nogle veninder. Og så alt det løse; en lejlighed, der gerne vil gøres ren, mad, der vil laves, et køleskab, der vil fyldes op (you name it).

Så nu skal det være slut: tid til mig! Denne weekend er jeg helt uden planer. Jeg skal ikke engang lave mad eller vaske tøj eller rydde op. Jeg tager nemlig på mini-ferie med kærestemand. SU-venlig mini-ferie. Vi tager hjem til svigermekanikken. Kærestemand siger det hjælper på stress. Vi prøver sgu!

2 kommentarer:

  1. tid til dig lyder som en super idé!!
    Kender det alt for godt.

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Lige præcis! Jeg vender stærkt tilbage med en anbefaling af mini-ferien på mandag!

    SvarSlet