Søg i min blog

søndag den 20. november 2011

Om Twilight

Er netop hjemvendt fra biografen - en veninde lokkede mig med ind for at se Twilight -Breaking Dawn. Eller, jeg må hellere være fri, og indrømme, at jeg var fantastisk nem at lokke.

Jeg er ret hooked på det dér Twilight. Jeg har læst de første bøger og synes altså universet er lidt fascinerende. Filmene.... Hmmmm. Bøgerne er bedre, men filmene hører så afgjort med i oplevelsen af fænomenet.

Og dommen? Nummer fire i filmrækken er god. Faktisk overraskende god. Flotte, flotte optagelser fra Brasilien, et virkligt godt soundtrack og y-stole i vampyrvillaen :-) Og kærlighed, selvfølgelig. Masser af kærlighed. Jeg er selv Taylor Lautner-pige, så jeg kunne godt ønske mig mere af ham uden t-shirt på... Men så er vi ude i småtingsafdelingen, for.... er jeg ikke for gammel til at gå højt op i det, når det kommer til film? Han er jo bare en bette knejt.

En ting er sikkert - jeg er totalt klar til part 2!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar