Søg i min blog

onsdag den 2. marts 2011

Boller i ovnen og vasketøj

Nogle gange forsvinder morgenen og formiddagen som dug for solen, når man har store ambitioner for sin indre husmor. Startede dagen med en omgang kogevask af sengetøj og håndklæder (ja, jeg ved godt, at 60 grader er bedre for miljøet, men slår det nu også alt det væsentlige ihjel?) og svingede støvsugeren her på fjerde sal (regnede med at underboen var ude af fjerene klokken otte).
Jeg ved ikke, om I har det på samme måde, men jeg blir fyldt af overskud når jeg kan se direkte resultater (altså en ren lejlighed og lækkert nyvasket sengetøj), og så er jeg nok også lidt hys med min hybel, der går i hvert fald ikke en uge mellem støvsugerens besøg.
I hvert fald blev jeg så overskudsagtig, at jeg forvandlede den pakke gær, der i en uge har skreget af mig, hver gang, jeg åbnede køleskabet, til en omgang boller - nærmere bestemt rugboller med henholdsvis græskarkerner og müslimix (som egentlig bare er havregryn og rosiner). Der dufter bare godt i min lejlighed lige nu!
Resten af dagen skal jeg fordrive med idegenererering af bacheloropgave, og så slår jeg nok også et smut forbi min arbejde...
Rigtig god dag til Jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar