Søg i min blog

mandag den 7. marts 2011

Kähler forkæler

Så er jeg tilbage på bloggen efter en sløv internet-weekend. Jeg har simpelthen ikke orket at stirre ind i min computerskærm, men har i stedet ivrigt suget forårssolen til mig med både en cykeltur i Riis Skov og et smut i botanisk have med kæresten. Og jeg lover jer: Jeg er SÅ klar til mere forår!

Det er fedt at følge bloggens status, den har allerede rundet 100 sidevisninger - skidefedt. Så må vi se, om der snart følger nogle faste læsere med. Jeg blogger i hvert fald fortsat så ivrigt som muligt, og hvis I synes, der skal mere krydderi på (billeder, links etc.) så må I gerne skrive en lille kommentar.

Mere om mine bedrifter i weekenden; jeg lagde ud med en frokost i fredags med en god veninde på Kähler i M.P. Bruuns Gade. Vi fik begge to en frokosttallerken med diverse små hapsere på (bl.a. lufttørret skinke og pikant hummus, hjemmelavet hønsesalat osv.) og lækkert friskbagt brød til. Uden sammenligning en af de lækreste frokostanretninger jeg længe har set her i Århus - man fornemmer bare, at de lige kræser den smule ekstra for maden, der gør den helt fantastisk! Og til en pris af 99 kroner er det bestemt også noget, der passer til et studenterbudget. Derudover kan man jo benytte lejligheden til at forelske sig i det flotte stentøj og porcelæn fra Kähler - det må jeg vente med at anskaffe, til jeg er kommet på den anden side af de gule mure - altså ud på arbejdsmarkedet.

Derudover var jeg til en rigtig sjov fastelavnsfest med mit arbejde lørdag aften - skønt at få lov til at klæde sig ud, te sig fjollet og slå katten af tønden igen! Søndag brugte jeg på at pleje mine tømmermænd og være lidt kærestekedelig - dvs. vi tog hinanden under armen og gik en dejlig tur i botanisk have i forårssolen og snuppede en kugle is fra Paradis Is på hjemvejen.

aaaahr. Århus er altså bare dejlig, når foråret titter frem!
I må have en fantastisk start på ugen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar