Søg i min blog

fredag den 18. marts 2011

Fredag morgen

Er I vågne?
Klokken er ikke kravlet op på ni endnu, og jeg indrømmer blankt at jeg er træt. Godtnok er jeg pligtopfyldende og sidder da også på universitetet i håb om at blive sparket lidt i gang. Kaffen er parkeret ved siden af mig, overstregningstuscherne ligger og venter på at blive taget i brug og operation bachelormateriale er hermed skudt i gang.
Men i guder, hvor mine øjne er ved at falde i. Jeg havde en lidt for optimistisk aften i går, der startede med en hyggelig lille dinner med kærestemanden på "Det grønne hjørne" i Frederiksgade. Jeg bliver nok aldrig den store fan af buffet'er, men hvis man ser bort fra det, fik jeg nogle lækre salater og kød ad libitum til en mand er man jo aldrig gået fejl af, så han var lykkelig!
Derefter stod den på et hurtigt personalemøde på mit ene job, krydret med lidt kage og en øl (eller to, nu kan jeg lige så godt være ærlig). Og ja - det ene tog det andet, og pludselig havde et par af mine skønne kollegaer overtalt mig til at smutte med ned på Heidis og få en enkelt St. Patrick's Day øl. Og man skulle da være et skarn, så selvfølgelig tog jeg med.
Heldigivis var kærestemand god til at minde mig om mit bachelorfag, så da klokken slog midnat, smækkede jeg mit hovede i puden.

Puha, en god aften. Puha, jeg synes, det er uoverkommeligt at gå i gang med dagens gøremål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar