Søg i min blog

torsdag den 10. marts 2011

Det regner

Det regner her i Århus. Store dråber drypper ned på vinduet, ja, det larmer faktisk her på læsesalen, hvor jeg prøver at fokusere på mit bachelorfag lige i øjeblikket. Det er svært at holde en læserytme, når vandet plasker på de skrå loftsvinduer.
Heldigvis er her hyggeligt. Faktisk lidt rart. Der er en dejlig ro heroppe. Egentlig kan jeg bedst lide at læse derhjemme, men har på det seneste opdaget en fantastisk glæde ved læsesalen, for den minimerer antallet af mulige overspringshandlinger. Her er intet vasketøj, ingen opvask, ingen nullermænd i krogene. Til gengæld er der bloggen her - og nu hvor det regner, kan jeg alligevel ikke finde ro i mit hovede til at læse videre i min store papirbunke.
Håbet vejret snart vender, solskin er jo bare dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar