Søg i min blog

tirsdag den 15. marts 2011

Den Bachelor, den Bachelor

Puha, en omgang! Har brugt morgenen og formiddagen på at strikke et lille oplæg om mine ideer vedrørende min bacheloropgave sammen!
Ikke noget nemt projekt!
Jeg har brugt stort set hele februar måned på at være stresset over at finde et emne, der kunne være interessant at skrive om, i og med det jo skal kunne indgå som en naturlig forlængelse af mit bachelorfag - og mit bachelorfag desværre ikke blev det fag, der stod øverst på min prioriteringsliste.
Piv, piv fra min side af - men nu er der lys for enden af tunnelen, tror jeg da! Jeg ved, hvad opgaven skal handle om, og jeg er allerede nu begyndt at fordybe mig i den litteratur, der bliver relevant! Det kan kun betyde noget godt! I morgen holder jeg så forhåbentlig et godt oplæg om ideen bag selve opgaven, og hvis den bliver godkendt, er der ingen, der kan bremse mig - så er det bare derudaf!

2 kommentarer:

  1. Går selv i gang med bacheloropgave nu.. Eller fra mandag håber jeg, selvom jeg burde være gået i gang for længe siden! Så kender til frustrationer og tvivl omkring det. Forhåbentlig kommer der også gode tider hvor det hele bare kører undervejs :)

    SvarSlet
  2. Mit erklærede mål er også at være topseriøs omkring den Bacheloropgave - på mandag!
    Jeg håber, dine frustrationer vender sig til noget godt midt i processen, det siger mange af mine ældre studiebekendtskaber i hvert fald er meget sandsynligt. Jeg selv krydser fingre for det!

    SvarSlet